poniedziałek, 7 maja 2012

Jak tam ^^

Jak wam miną dzień ?? Bo u mnie ekstra :D(chociaż pogoda niekoniecznie)
Jutro moje urodzinki ^^ JUPI !! :D
A wiecie co jest najlepsze ?? To że ja ich nie wiem czemu nie lubię :P ale z racji że dostanę konsolę ps vita i nową deskorolkę to się ciesze :)
A dzień w szkole był zajebiście nudny ...
Jak to zwykle u mnie bywa zaspałem na pierwszą lekcję (przynajmniej ominęła mnie kosa z polaka za pracę domową której nie zrobiłem :D)
Oj zimno u mnie teraz i pochmurno *brrr*
Ale łapcie parę zdjęć wodospadu i gejzerów takich jakby :D to kolorowe to siarka jak coś ^^,mam jeszcze parę fajnych fotek z wakacji,więc jak mi się skończą zacznę wrzucać nowe które robię ciągle :) Łapcie :D





Fajne ? ^^

5 komentarzy: