poniedziałek, 21 maja 2012

Trochę czasu mineło ^^

Hejo , na w stępie od razu OGROMNE PRZEPROSINY że tyle czasu nie pisałem nic , ale nie miałem zbyt wiele czasu.Myślę że już nie będę miał takich problemów ^^ U mnie wszystko się poprawiło , pogoda SUPER !!Gorąco , pograłem sobie trochę w gałe z kolegą i cały dzień szybko zleciał :P Mam parę nie przyjemności w sQl , ale myślę że wszystko się polepszy.


środa, 9 maja 2012

Trololo :D

Haj , witajcie !!
W końcu na mojej nowej desce zacząłem ogarniaj double kick flip (wątpię żeby ktoś z was wiedział co to ale dobra :P)
Nie wiem o czym napisać więc macie parę zdjęć zwierzaczków :P























wtorek, 8 maja 2012

Happy :D

Witajcie , tak dziś moje urodzinki :D
Dostałem zajebistą deskorolkę *hura* i nowe buty ^^
Dziś bez zdjęć , ale jutro pewnie wstawię zdjęcia moich prezentów :)
Z racji że dziś moje urodzinki zostałem w domku i nie poszedłem do szkoły !! Hura :D
Jak wam miną ten dzień bo mi świetnie.
Czekam jeszcze na prezent od taty :} , to pewnie będzie coś fajnego ^^
A teraz siedzę i czytam książkę pt.Alchemik :D , fajna i ciekawa czytanka , trochę krótka (ok.200str.)
Jeśli znacie jakieś fajne książki fantasy tego typu i podobne to piszcie w komentarzach :P
To tyle baj :D

poniedziałek, 7 maja 2012

Jak tam ^^

Jak wam miną dzień ?? Bo u mnie ekstra :D(chociaż pogoda niekoniecznie)
Jutro moje urodzinki ^^ JUPI !! :D
A wiecie co jest najlepsze ?? To że ja ich nie wiem czemu nie lubię :P ale z racji że dostanę konsolę ps vita i nową deskorolkę to się ciesze :)
A dzień w szkole był zajebiście nudny ...
Jak to zwykle u mnie bywa zaspałem na pierwszą lekcję (przynajmniej ominęła mnie kosa z polaka za pracę domową której nie zrobiłem :D)
Oj zimno u mnie teraz i pochmurno *brrr*
Ale łapcie parę zdjęć wodospadu i gejzerów takich jakby :D to kolorowe to siarka jak coś ^^,mam jeszcze parę fajnych fotek z wakacji,więc jak mi się skończą zacznę wrzucać nowe które robię ciągle :) Łapcie :D





Fajne ? ^^

niedziela, 6 maja 2012

Tiaaaa

      Niedziela,ostatni dzień majówki :(
Oj szkoda :<
Nie marnując dnia wstałem o 9 i szybko na podwórko.
Trochę ciężki dzień,zważając na to że jutro do szkoły ...
Teraz siedzę i oglądam komixxy :P
Praca domowa jest ale nie ma komu jej odrobić :D
Oj nie wiem o czym pisać dziś jakoś nie mam weny (hah) ^^ :D Ale macie zdjęcie kanionu,zdjęcie z Yellowstone (znowu) , patrzaj w dół :D
Bo grunt to stać w dobrym miejscu :P

sobota, 5 maja 2012

Hejooo ...

Witajcie,dziś poranek spędziłem nad wodą ^^,było trochę pochmurnie ale woda przyjemna :P
Po powrocie wyszedłem na dwór z moimi przyjaciółmi S i K,z nimi zawszę dobra zabawa...
Postanowiłem pokazać wam jedno zdjęcie widokowe z wakacji w USA a konkretnie Parku Narodowego Yellowstone,pewnie nie którzy z was wiedzą że tam są te główki prezydentów(zdjęcie ich również mam,jeśli ktoś wykaże chęć to pokarzę w następnym poście)
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z Yellowstone to piszcie w komentarzach :P
Super widoki ... :D
Amm,więc do "usłyszenia" :P
Komentujcie i Obserwujcie jeśli wam się podoba.
Bajubaj :D

piątek, 4 maja 2012

Nudno mi ...



Tiaaa , ja i moje pomysły,dochodzi 2 w nocy a ja co robię ??...Czekam na wschód Słońca,postaram się zrobić zdjęcie i wrzucić by wam pokazać
Obok klawiatury stoi mój przyjaciel Mr.Energetyk :P który podtrzymuje mnie na duchu.Nie podam wam jego nazwy bo to by była reklama czy coś :D a wolę uniknąć problemów.

Widok z mojego okna nocą

Zachęcam do obserwacji :P | Będzie się działo :D